Śląskie spojrzenie na światowe rzeczy

#
#
Brat 15.12.2020

Jak zacząć zdrowe życie?

Polecane: Spis NAP

Drażni mnie to od lat, zwłaszcza gdy jestem na diecie odchudzającej i zauważam, że po posiłkach rośnie mój apetyt. Czy jest jakieś połączenie?

Istnieje teoria, że ​​samo odchudzanie wiąże się ze wzrostem ilości cukrów w organizmie. Ten wzrost poziomu cukrów upośledza budowę tkanki tłuszczowej, prowadząc do odkładania się tkanki tłuszczowej. Uważa się również, że przeżuwanie - uczucie ciągłego zmęczenia - nasila się również po posiłkach.

Wydaje się, że od dawna wiadomo, że po posiłkach jesteśmy głodni i mamy ochotę na coś słodkiego. Więc jemy znowu, mając nadzieję, że następnym razem będziemy najedzeni. Niestety nie ma czegoś takiego jak "doskonały" posiłek. Niektóre posiłki zawierają wiele unikalnych i bogatych w smak składników, które mogą sprawić, że poczujemy się, jakbyśmy odnaleźli inne ciało.

A gdyby mogło być inaczej. .

Nie ma powodu, dla którego mielibyśmy całkowicie zrezygnować z tego pysznego sposobu jedzenia. Zwłaszcza, gdy wiemy, jak głodni i zmęczeni jesteśmy po posiłkach.

Zamiast się poddawać, powinniśmy wdrażać szybkie i skuteczne diety, które szybciej i skuteczniej przyniosą efekty.

Takie diety to proste, ale skuteczne środki, które pozytywnie wpłyną na nasze zdrowie.

Szybkie, ale skuteczne diety odchudzające

Te rodzaje diet są często nazywane dietami "wypełniającymi". Odnosi się to do faktu, że składają się one tylko z kilku prostych zasad żywieniowych, które będą miały pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

Powinniśmy codziennie spożywać odpowiednio zbilansowane posiłki o stałych porach. Jedzenie co 3-4 godziny jest bardzo rozsądne. Organizm nie głodzi się, nie jemy i nie gromadzi się tkanka tłuszczowa.

Powinniśmy jeść produkt wysokiej jakości, taki jak warzywa czy owoce. Pomoże nam to w utrzymaniu prawidłowej wagi i pomoże zrzucić zbędne kilogramy. Powinniśmy również jeść pokarmy bogate w błonnik, takie jak banany, melony i arbuz. Powinniśmy uzupełniać dietę w produkty spowalniające metabolizm, tj. mi. warzywa, arbuz lub szpinak.

Powinniśmy włączyć do diety chude mięso, ponieważ nie tylko wpływa ono pozytywnie na metabolizm, ale również wpływa na metabolizm leptyny, głównego hormonu kontrolującego apetyt.

Powinniśmy również włączyć do diety mleko, ponieważ wspomaga pracę przemiany materii i ułatwia trawienie. Szczególnie ważna jest redukcja tkanki tłuszczowej, która jest przyczyną zaparć.

Nadmiar białka w diecie należy całkowicie usunąć. Dieta nie musi polegać na zamianie go na coś innego, tylko na zbilansowaniu go tak, aby nie przekraczał granic.

Powinniśmy dostarczać organizmowi błonnik w postaci suplementów diety. Ważne jest, aby dostarczać go w odpowiednich ilościach, bo tylko wtedy będziemy mieli odpowiednią ilość toksyn, które nie zostaną ponownie wchłonięte przez organizm.

Kolejną ważną kwestią jest spożycie soli. Za dużo soli uszkadza metabolizm tłuszczów i powoduje wzdęcia. Powinniśmy unikać spożywania pokarmów o dużej zawartości soli, ponieważ powoduje to uczucie głodu.

Jak zacząć zdrowe życie?

Jeśli jesteś gotowy na zmianę i chcesz zacząć żyć zdrowo i aktywnie, zacznij od oceny swojego zdrowia i ogólnej kondycji. Jeśli czujesz się słabo, skonsultuj się z lekarzem. Może ci pomóc w rozwiązaniu problemów osobistych, które mogą powodować to uczucie.

Jeśli twój puls wali i niekontrolowanie się poci, powinieneś udać się do lekarza. Może zbadać ciśnienie krwi i zoptymalizować dietę. Może również wykonać testy w celu określenia prawdziwego stanu Twojego zdrowia, w tym obecności kamieni żółciowych, cukrzycy, obturacyjnego bezdechu sennego, nadmiernej potliwości i innych powikłań związanych ze starzeniem się.

Wiele osób po 60. roku życia ma problemy z funkcjonowaniem swoich jajników. Większość problemów objawia się produkcją insuliny i IGF-1, które mogą przyczyniać się do rozwoju cukrzycy typu II, chorób układu krążenia i raka.

Nadczynność tarczycy to kolejny częsty problem. Osoby, które ją mają, znacznie częściej mają problemy z nerkami i wątrobą.

Innym problemem jest to, że organizm nie ma wystarczającej ilości ciekłego azotu, a tym samym nie może tak efektywnie spalać tkanki tłuszczowej.

Aby mieć odpowiednie paliwo dla organizmu i jak najszybciej spalać tkankę tłuszczową, musimy uzupełniać dietę w zdrowe produkty, które pomogą nam spalać tłuszcz. Dotyczy to zarówno mężczyzn, jak i kobiet.

Aby mieć odpowiednią ilość toksyn, które spowalniają metabolizm i pomagają szybciej spalać tłuszcz, musimy je spożywać we właściwy sposób.

Oznacza to, że każdego dnia musimy spożywać odpowiednią ilość wody oraz dużą dawkę soków owocowo-warzywnych. Codziennie powinniśmy też spożywać zieloną herbatę i echinaceę.

Dobre magazynowanie tłuszczu jest jednym z najważniejszych aspektów zdrowego stylu życia. Bez niej nasz organizm nie będzie w stanie efektywnie spalać tkanki tłuszczowej i będziemy czuć się ospali

Polecane: ciasto jaglane

Polecane: czapki na wiosnę

Tagi: zbilansowana dieta,